STIRI

Alba ca Zapada in vizita la cei 7 pitici!
2016-08-27

Un grup numeros (pana acum 130!!) de oameni inimosi din BCR s-au hotarat sa se alature initiativei doamnei Laura Ghioc, pentru a ajuta copiii si adolescentii bolnavi din IOB si Spitalul Fundeni.
Campania dansilor se numeste 'Alba ca Zapada si cei 7 pitici' (idea Laurei), o inspirata idee de a-i ajuta pe copiii care au diverse nevoi in perioada de spitalizare.
Lunar, 7 copii (pitici) din sectiile de oncopediatrie si hematologie pediatrica din spitalele mentionate vor primi ajutor divers, in functie de nevoile lor.
Cei 130 de sustinatori ai copiilor vor fi tot atatia Alba ca Zapada!

 

citeste stirea »
Eliza Nitescu si Claudiu Beletoiu, prietenii si sustinatorii copiilor bolnavi!
2016-08-26

Multumim din toata inima celor doi sustinatori constanti ai copiilor: Eliza Nitescu si Claudiu Beletoiu.
Pe parcursul anilor au organizat sau au participat la mai multe evenimente dedicate copiilor bolnavi si Asociatiei P.A.V.E.L.. Dar chiar mai mult, au indemnat si pe alti oameni, sportivi sau nu, sa se alature initiativei lor.
Cu aceasta ocazie, le multumim inca odata din toata inima si tuturor celor care initiaza evenimente sau participa la astfel de evenimente in numele copiilor; la fel, multumim din inima tuturor donatorilor!!!

citeste stirea »
Echipa PAVEL a participat la Onko Olimpiada de la Varsovia
2016-08-22

Multumim din toata inima celor doi sustinatori constanti ai copiilor: Eliza Nitescu si Claudiu Beletoiu.
Pe parcursul anilor au organizat sau au participat la mai multe evenimente dedicate copiilor bolnavi si Asociatiei P.A.V.E.L.. Dar chiar mai mult, au indemnat si pe alti oameni, sportivi sau nu, sa se alature initiativei lor.
Si cu aceasta ocazie, le multumim inca odata din toata inima, tuturor, si celor care initiaza evenimente sau participa la astfel de evenimente in numele copiilor, dar si tuturor donatorilor!!!

citeste stirea »
Tabara de la Paltinis
2016-08-12

Tabara de la Paltinis a fost prima tabara pentru adolescenti organizata de noi si a avut loc in perioada 6 -11 august 2016.
Grupul a fost format din 21 de adolescenti, 1 mama si 4 insotitori din partea organizatiei noastre (Roxana Dumitru, Carmen Voiculescu, Gica Stanciulescu si un cadru medical). In toata perioada de tabara am avut si un mini autocar pentru grup.

citeste stirea »
Vezi aici toate stirile »

Titlul proiectului: Copiii Noștri Aleg Sănătatea! – C.N.A.S.

 Proiectul Copiii Noștri Aleg Sănătatea! – C.N.A.S. a fost finanțat prin Programul de cooperare elvețiano-român, în perioada 2013-2016.

 

Agenția Executivă: Asociația P.A.V.E.L. (Primind Ajutor, Viața Este Luminoasă) – Asociația părinților cu copii bolnavi de cancer;

Numărul contractului de finanțare: CSS 13;


Scurta descriere a activitatilor implementate si a rezultatelor obtinute in perioada raportata:


Pe durata proiectului, 720 de copii/tineri bolnavi de cancer, leucemii și anemii grave, pacienți ai Institutului Oncologic Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu din București, ai Institutului Clinic Fundeni și ai altor spitale de profil din București, au beneficiat de o calitate mai bună a îngrijirii medicale și psiho-sociale, timp de 41 de luni, în conformitate cu cerințele Standardelor Europene ale Îngrijirii Copilului Bolnav de Cancer.

S-a îmbunătățit calitatea serviciilor de îngrijire furnizate către 720 copii/tineri pacienți ai secțiilor de oncologie pediatrică din Institutul Oncologic și Institutul Clinic Fundeni prin următoarele activități: evaluarea metodologiei interne de lucru și a rezultatelor din Centrul de Resurse și Servicii P.A.V.E.L., deschis în anul 2007 pentru acești beneficiari, realizarea unui ghid metodologic de lucru cu pacienții oncologici, bazat pe metoda managementului de caz, organizarea întâlnirilor de intervizare și de supervizare ale echipei multidisciplinare, care lucrează direct cu pacienții și cu familiile acestora, precum și realizarea întâlnirilor grupului de terapie Balint pentru specialiști.

720 copii/tineri pacienți și familiile acestora au beneficiat de un complex îmbunătățit de servicii psiho-sociale, de educație și de recuperare medicală prin furnizarea serviciilor directe de asistență și de consiliere psiho-socială, sprijin material și financiar pentru acoperirea unor nevoi urgente din timpul tratamentului (hrană, transport, medicamente, investigații medicale, etc.), terapie ocupațională și terapie prin arte combinate, consiliere vocațională și juridică, kinetoterapie. În medie, 160 de copii/tineri pacienți au participat la serbarea fiecărui eveniment important pentru copii (Crăciunul – edițiile 2013-2016, Paștele – edițiile 2014-2016, 15 februarie - Ziua Copilului Bolnav de Cancer, edițiile 2014-2016, 1 Iunie - Ziua Copilului, edițiile 2014-2016). Spitale participante: Institutul Oncologic București, Institutul Clinic Fundeni, Spitalul de Urgență pentru Copii Marie-Curie, Spitalul de Urgență pentru Copii Grigore Alexandrescu; 140 de copii și unii aparținători ai acestora au participat la cele 10 tabere la mare și la munte organizate în timpul proiectului. Activititățile organizate în timpul taberelor au reprezentat atât un prilej de relaxare și bucurie pentru copii și părinți, cât și un cadru în care s-a urmîrit dezvoltarea unor abilități psiho-emoționale necesare procesului de reintegrare socială a foștilor pacienți, după finalizarea tratamentelor prelungite și invazive.

Derularea pe o durată de peste 24 luni a unei Campanii Naționale de Informare a condus la creșterea nivelului de informare în rândul populației cu privire la semnele de debut ale cancerului la copii și tineri.
În 50 unități de învățământ din București și alte 24 unități de învățământ din provincie (județele Giurgiu, Prahova, Ilfov, Hunedoara, Teleorman, Brașov) au fost organizate, alături de cadre medicale, seminarii de informare privind diagnosticul precoce al cancerului la copii și adolescenți și adoptarea unui stil de viață sănătos, întâlniri la care au participat elevi, părinți, profesori și alte persoane de sprijin din cadrul comunității. În cadrul seminariilor a fost, de asemenea, distribuită broșura realizată în timpul proiectului, broșura care conține informațiile medicale de specialitate pe acest subiect. Alte 188 de unități de învățământ din țară au primit pachetul informativ prin intermediul partenerilor ONG din provincie incluși în proiect, ajungând astfel ca peste 11.000 de persoane din Romania să-și îmbunătățească nivelul de informare cu privire la diagnosticarea precoce a cancerului la copii și tineri.

De-a lungul proiectului, Asociația P.A.V.E.L. s-a evidențiat ca furnizor de servicii și voce legitimă a societății civile interesate în problematica oncologiei pediatrice românești. Acest lucru s-a realizat prin îmbunătățirea propriilor instrumente de funcționare și de dezvoltare organizațională, prin derularea a 4 evenimente majore de vizibilitate/transparență, prin îmbunătățirea capacității de instruire a personalului angajat și, mai ales, prin multiplele participări (peste 40) la întâlnirile consultative cu alte ONG-uri sau instituții de stat din domeniul oncologiei pediatrice. În urma activităților de lobby și advocacy, rezultatele obținute sunt convingerea autorităților de stat de importanța specialiștilor din domeniul socio-uman în îngrijirea copiilor cu diagnostic oncologic și înființarea, de către Institutul Oncologic Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu din București, a posturilor de psiholog, asistent social și kinetoterapeut în secția de oncologie pediatrică a spitalului.
Un alt rezultat notabil este acela că, în urma activității susținute de strângere de fonduri, s-au atras sponsorizări în valoare de aproximativ 670.000 CHF. Acest lucru a permis atât asigurarea contribuției foarte mari pe care Asociația și-a asumat-o în proiect, cât și derularea activităților proiectului pe o durată semnificativă de timp (41 de luni), astfel încât impactul rezultatelor obtțnute a fost implicit mai mare. Mai mult, este asigurată sustenabilitatea asociației și continuarea principalelor activități din proiect pe o durată de cel puțin 18 luni după finalizarea acestuia.

Vizibilitatea asociației și a proiectului a fost asigurată prin multiplele participări ale asociației la diverse întâlniri consultative cu alte ONG-uri sau instituții de stat, prin informări periodice referitoare la activitățile proiectului pe paginile de socializare ale asociației, prin cele peste 90 de apariții media (presa scrisă, on-line, TV, etc.) și, îndeosebi, prin organizarea Conferinței Naționale de Oncologie Pediatrică P.A.V.E.L. (afișe, roll-up cu prezentarea proiectului și a finanțatorilor, apariții media), edițiile 2014, 2015 și 2016. Conferințele Asociației P.A.V.E.L. au fost evenimente de mare amploare, cu peste 100 de participanți la fiecare ediție, evenimente la care au participat personalități din diverse domenii: administrațiile guvernamentale centrale și locale, domeniul ONG, specialiști în domeniul medical și psiho-social, rețeaua de sponsori și persoane de sprijin care susțin domeniul ONG din România.

În concluzie, considerăm că activitatile și rezultatele realizate de-a lungul proiectului au avut un impact semnificativ în domeniul oncologiei pediatrice din România, în sensul creșterii speranței de viață a copiiilor și a tinerilor cu diagnostic oncologic, prin creșterea rolului societății civile românești în îmbunătățirea calității îngrijirii pacienților.

SUPER EROU 





''Proiectul „Copiii Noștri Aleg Sănătatea! – C.N.A.S.” este co-finanțat printr-un grant din partea Elveției prin intermediul Contribuției Elvețiene pentru Uniunea Europeană extinsă. Bugetul total al proiectului este de 520 070 CHF, din care co-finanțarea din partea Elveției este de 250 000 CHF, iar co-finanțarea Asociației P.A.V.E.L. este de 270 070 CHF.

Pentru mai multe detalii privind Programul de Cooperare Elveţiano-Român, vă invităm să vizitaţi www.swiss-contribution.ro şi www.swiss-contribution.admin.ch/romania.

 

Acest website nu reflectă în mod necesar poziția guvernului Elvețian. Responsabilitatea pentru conținutul său este asumată de Asociația P.A.V.E.L.

Evenimente
  Aprilie 2017
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
01 02 03 04 05 06 07
calendar evenimente
Ne gasesti:
DONATII

Puteti dona astfel:

- on line, puteti dona accesand link-ul:

sau prin

               

- directionand 2 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. (cu FORMULAR 230 si FORMULAR 200)
- directionand 20% din impozitul pe profit al unei companiei, impozit pe care il datoreaza Statului catre Asociatia P.A.V.E.L. (prin CONTRACT DE SPONSORIZARE)
- in conturile Asociatiei P.A.V.E.L., conturi afisate pe site-ul www.asociatiapavel.ro.
- prin voluntariat
- implicandu-va in proiectele sau campaniile sustinute de Asociatia P.A.V.E.L.

Click aici
Directionarea a 20% din impozitul pe profit

Directionarea a 20% din impozitul pe profit se face prin CONTRACT DE SPONSORIZARE intre companie si Asociatia P.A.V.E.L., pentru a sustine proiectele sau programele Asociatiei P.A.V.E.L. sau un copil sau tanar bolnav de cancer.
Avantaje:
1. Nu va costa nimic.
2. Companiile detin controlul fondurilor, transparenta.
3. Companiile pot influenta gestionarea fondurilor.
Ajutati Asociatia P.A.V.E.L. semnand un contract de sponsorizare trimestrial si astfel directionati 20% din impozitul pe profit datorat Statului catre copiii bolnavi de cancer din România.
Puteti decide cum pot fi investiti banii d-voastra! Puteti face diferenta! Aveti un cuvant de spus!

Click aici
Centru de Resurse si Servicii P.A.V.E.L.

Centrul de Resurse si Servicii P.A.V.E.L. a fost infiintat in anul 2007.

Obiectivul Centrului de Resurse si Servicii PAVEL il constituie ajutarea familiilor cu copii bolnavi de cancer, leucemie sau anemii grave, prin oferirea gratuita de servicii de informare, suport si consiliere psiho-sociala, terapie prin joc si arta, kinetoterapie si terapie Snoezellen, gazduirea gratuita a unui parinte cu sau fara copil - in perioada de tratament a copilului in Bucuresti, TelVerde (Cancer Helpline 0 800 800 421), organizarea de evenimente pentru copii si tineri in si in afara spitalelor,..

Click aici
Parteneri:
Sponsori: