STIRI

Directionati 2 % catre Asociatia P.A.V.E.L.!
2019-02-07

31 iulie – ultima zi de depunere a Formularului 230!

Datorita modificarilor legislative, acum puteti redirectiona 2 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. deoarece este FURNIZOR ACREDIT DE SERVICII SOCIALE.

Cei 2 % directionati de d-voastra catre Asociatia P.A.V.E.L. pot ajuta la:

- furnizare de materiale informative privind preventia, depistarea precoce si tratamentul cancerului;

- gazduirea gratuita a pacientilor si / sau insotitorilor acestora pe perioada spitalizarii;

- furnizarea de suport material si financiar familiilor copiilor bolnavi, dar si altor pacienti bolnavi de cancer - in functie de posibilitati (proteze ortopedice, acoperirea costurilor unor analize sau servicii medicale, scaune mobile, plata unor medicamente,..);

- pentru a face legatura intre familiile copiilor bolnavi (la solicitarea lor) si diferite clinici de peste hotare, in vederea efectuarii unui tratament sau a unei operatii, in cazuri deosebite;

- organizarea de evenimente pentru copiii spitalizati si supravietuitori, in si in afara spitalelor;

- terapie prin joc si arta la sectiile de oncologie si hematologie pediatrica si scoala de spital;

- consilierea psihologica a pacientilor si familiilor;

- lobby si advocacy pentru drepturile pacientilor cu cancer.

Scopul nostru este sa contribuim la schimbarea in bine a conditiilor de tratament si viata a acestor copii si tineri.

citeste stirea »
Voluntari pentru o comunitate sãnãtoasă
2018-10-19

 

Haideți alături de noi, în calitate de voluntari, ca să construim împreună o comunitate sănătoasă cu un viitor sănătos!

Pentru a crește accesul la o viață sănătoasă și a șanselor de supraviețuire a pacienților/foștilor pacienți oncologici din România, în septembrie 2018 am demarat proiectul O comunitate sănătoasă, un viitor sănătos. Proiectul, cu o duratã de șase luni, își propune să ofere servicii directe de suport și informare cu privire la sănătatea mentală și emoțională, nutriție și igienă pentru 350 de copii/tineri cu cancer și 350 de părinți, internați în Institutul Oncologic București și Institutul Clinic Fundeni și să publice/distribuie prima carte complexă de suport oncologic, sub formă de ghid, dezvoltând astfel resursele de suport dedicate pacientului cu cancer din România, pentru alți 1000 de beneficiari (copii/tineri în remisie, pacienți adulți, familie).

citeste stirea »
15 FEBRUARIE 2018 - ZIUA INTERNAȚIONALĂ A COPILULUI CU CANCER
2018-02-15

Tratament și Terapie avansate. Îngrijire permanentă, O Nouă Speranță
Ziua Internațională a Copilului cu Cancer  (International Childhood Cancer Day, ICCD) este omagiată în întreaga lume în fiecare an pe 15 februarie.

                     

Prima dată comemorată în 2002, ICCD este o zi dedicată copiilor cu cancer și a fost înființată de CCI (Childhood Cancer International sau Confederația Internațională a Organizațiilor de Părinți cu Copii cu Cancer), aceasta fiind o rețea globală cu 188 de organizații membre din 96 de țări – inclusiv Asociația P.A.V.E.L. (prima organizație de părinți cu si pentru copii bolnavi de cancer din Romania), membră din 1998 și care, a omagiat din 2002, in fiecare an această zi in țară.


citeste stirea »
Transelectrica susţine proiectul Asociaţiei PAVEL de reabilitare a spaţiilor destinate copiilor cu afecţiuni oncologice şi părinţilor acestora
2017-11-29

Transelectrica se alătură proiectului CA ACASĂ, iniţiat de Asociaţia PAVEL, prin care vor fi reabilitate spațiile în care Asociația își desfășoară activitățile destinate copiilor și tinerilor cu afecțiuni oncologice și părinților acestora.

Transelectrica acordă acestui proiect o sponsorizare ce acoperă 50% din suma totală necesară pentru reabilitarea integrală a acestor spaţii, estimată la circa 25.000 de euro. 

Unul dintre spaţiile care vor fi reabilitate de Asociația PAVEL este centrul Casa Părinților, înființat acum aproape 20 de ani, la inițiativa Președintei Asociației, Olga Cridland. Casa Părinţilor este unul dintre primele proiecte iniţiate de Asociaţia PAVEL şi primul de acest gen din România, funcţionând continuu din 1998 şi până în prezent. Aici sunt găzduiţi gratuit copii bolnavi de cancer şi părinţii acestora, care vin din provincie pentru tratament, iar uneori si pacienti adulti.

citeste stirea »
Vezi aici toate stirile »

Carta drepturilor copiilor in spital ; Carta beneficiarilor

CARTA DREPTURILOR COPIILOR IN SPITAL

 

La nivel european, exista deja adoptata “Carta drepturilor copiilor in spital” :  
1. Copiii vor fi admisi in spital numai daca tratamentul necesar nu poate fi oferit la domiciliu sau ambulatoriu.
2. Copiii vor avea dreptul in spital sa aiba parintii sau substitutii acestora alaturi tot timpul.
3. Cazarea va fi asigurata tuturor parintilor ce vor fi ajutati si incurajati sa isi insoteasca copii. Parintii nu ar trebui sa fie nevoiti sa suporte costuri aditionale sau sa sufere reduceri ale veniturilor. Pentru a putea participa in ingrijirea copilului, parintii ar trebui sa fie informati permanent si participarea lor activa ar trebui incurajata.
4. Copiii si parintii vor avea dreptul la informare conform cu varsta si puterea lor de intelegere. Trebuie luate masuri pentru evitarea stresului fizic si emotional.
5. Copiii si parintii au dreptul la participare in cunostinta de cauza la toate deciziile ce tin de tratament. Toti copii ar trebui sa fie protejati impotriva tratamentului sau investigatiilor care nu sunt necesare.
6. Copiii vor fi spitalizati impreuna cu alti copii care au aceleasi nevoi si nu vor fi spitalizati in saloane de adulti. Nu ar trebui sa existe nici o limita de varsta pentru vizitatorii copiilor din spital.
7. Copiii ar trebui sa aiba oportunitatea de a se juca, recreea si primi o educatie conform varstei si conditiei lor, intr-un spatiu echipat si cu personalul necesar pentru a le acoperi nevoile.
8. Personalul de specialitate va trebui sa aiba pregatirea necesara pentru a raspunde nevoilor fizice, emotionale si de dezvoltare ale copiilor si familiilor lor.
9. Continuitatea tratamentului ar trebui sa fie asigurata de echipa care se ocupa de copil.
10. Copiii vor fi tratati cu tact si cu intelegere, iar sfera lor privata va fi respectata.  


European Association for Children in Hospital (EACH) / traducere Asociatia P.A.V.E.L.

 

CARTA DREPTURILOR BENEFICIARILOR

 

Capitolul I: Drepturi generale

Art. 1 Au dreptul la servicii sociale de informare şi consiliere, oferite de către Asociatia PAVEL/ Centrul de Resurse si Servicii PAVEL. Toţi cetăţenii români cu domiciliul în Municipiul Bucureşti, fără deosebire de rasă, de naţionalitate, de origine etnică, de limbă, de religie de sex, de orientare sexuală, de opinie, de apartenenţă politică, de avere sau de origine socială.

Art. 2 Cetăţenii altor state şi apatrizii, care au domiciliul sau reşedinţa pe raza Municipiul Bucureşti, au dreptul la servicii sociale, în condiţiile legislaţiei române şi ale tratatelor internaţionale la care România este parte.

Art. 3 Serviciile sociale de informare şi consiliere se pot acorda la cerere sau în urma solicitarilor venite din partea cetăţenilor, altor reprezentanţi ai societăţii civile sau instituţiilor.

Art. 4 Toţi cetăţenii Municipiul Bucureşti au dreptul de a fi informaţi asupra conţinutului şi modalităţilor de acordare a serviciilor sociale de informare şi consiliere.

 

Capitolul II: Drepturi specifice

Art. 5 Beneficiarilor serviciilor sociale de informare şi consiliere li se vor respecta drepturile şi libertăţile fundamentale, fără discriminare pe bază de naştere, rasă, sex, religie, opinie sau orice altă circumstanţă personală ori socială.

Art. 6 Beneficiarilor de servicii sociale de informare şi consiliere li se va asigura păstrarea confidenţialităţii asupra informaţiilor furnizate şi primite.

Art. 7 Beneficiarilor de servicii sociale de informare şi consiliere li se va asigura continuitatea serviciilor sociale furnizate, atâta timp cât se menţin condiţiile care au generat situaţia de dificultate şi resursele umane şi materiale ale asociaţiei permit acest lucru.

Art. 8 Beneficiarilor de servicii sociale de informare şi consiliere li se va garanta demnitatea şi intimitatea de-a lungul procesului de furnizare a serviciilor.

Art. 9 Beneficiarilor de servicii sociale de informare şi consiliere li se va respecta viaţa intimă pe tot parcursul procesului de furnizare al serviciilor sociale.

Art. 10 Beneficiarilor de servicii sociale de informare şi consiliere au dreptul să participe la luarea deciziilor privind intervenţia socială care li se aplică, putând alege variante de intervenţie, dacă acestea există.

Art. 11 Beneficiarilor de servicii sociale de informare şi consiliere au dreptul să participe la evaluarea serviciilor sociale primite.

 

Capitolul III: Drepturi specifice ale beneficiarilor de servicii de informare

Art. 12 Beneficiarii serviciilor sociale de informare au dreptul la o informare corectă. Aceasta presupune ca:

a) profesioniştii trebuie să fie bine pregătiţi din punct de vedere profesional;
b) profesioniştii îşi vor adopta limbajul profesional la capacităţile de înţelegere şi caracteristicile clientului (exprimarea va fi clară, concisă şi se vor evita termenii ştiinţifici);

c) profesioniştii vor furniza informaţii obiective, centrate pe problema beneficiarului şi vor comunica ceea ce beneficiarul trebuie să ştie, nu cu ceea ce ar dori să audă.

Art. 13 Beneficiarii de servicii de informare au dreptul la o informare completă, constând în:
a) o abordare comprehensivă a problemei prin faptul că profesioniştii îşi vor construi relaţii cu alţi profesionişti din diverse domenii de activitate;

b) profesioniştii îi vor prezenta beneficiarului toate avantajele şi dezavantajele opţiunilor posibile.

Art. 14 Beneficiarii de servicii de informare au dreptul la o informare adaptată sau specifică, în funcţie de nevoile şi problemelor lor.

Art. 15 Beneficiarii de servicii de informare au dreptul la o informare au dreptul la o informare operativă, realizată în cel mai scurt timp posibil de la momentul solicitării de servicii.

Art. 16 Beneficiarii de servicii de informare au dreptul la o informare competentă, realizată de către mai mulţi profesionişti, în funcţie de competenţele acestora şi nevoile lor.

 

Capitolul IV: Drepturi specifice ale beneficiarilor de servicii de consiliere 

Art. 17 Relaţia de consiliere se bazează pe un contract, încheiat între părţi, în care sunt specificate drepturile şi obligaţiile acestora precum şi sancţiunile în cazul nerespectării contractului.

Art. 18 Beneficiarii de servicii sociale, oferite de către Asociaţia PAVEL, au dreptul la o relaţie de consiliere bazată pe nevoile şi dorinţele lor. Aceasta presupune ca:

a) profesionistul să facă o analiză corectă, obiectivă a nevoilor şi problemelor beneficiarului:
b) profesionistul să aleagă strategia şi metodele adecvate în rezolvarea problemelor cu care se confruntă beneficiarul.

Art. 19 Beneficiarii de servicii sociale, oferite de către Asociatia PAVEL, au dreptul la o relaţie de consiliere neutră/imparţială. Astfel:

a) profesionistul nu va face discriminări pe bază de: sex, religie, rasă, etnie, apartenenţă profesională, orientare politică sau sexuală şi venituri

b) profesionistul nu intră în relaţii de consiliere cu prieteni, colegi, cunoscuţi sau rude

c) profesionistul va evita transpunerea în starea emoţională a beneficiarului

d) profesionistul nu se va implica în relaţii suplimentare cu beneficiarul

e) profesionistul nu va folosi informaţiile obţinute în timpul consilierii în scop personal

f) profesionistul nu va influenţa beneficiarul în orientarea politică, religioasă, sexuală sau de altă natură

g) beneficiarul are dreptul la autodeterminare prin alegerea modalităţilor de acţiune dorite, în urma prezentării opţiunilor de către profesionist

h) profesionistul nu va impune o decizie luată de către el beneficiarului

i) profesionistul va pune interesul beneficiarului mai presus de interesul său. 

 

Capitolul V: Obligaţiile beneficiarilor de servicii de informare şi consiliere

Art. 20 Beneficiarii serviciilor de informare şi consiliere au obligaţia de a respecta contractul încheiat cu Asociaţia PAVEL.

Art. 21 Beneficiarii serviciilor de informare şi consiliere au obligaţia de a furniza date corecte cu privire la identitate, situaţia familială, socială, medicală şi economică.

Art. 22 Beneficiarii serviciilor de informare şi consiliere au obligaţia de a participa la procesul de planificare şi furnizare a serviciilor sociale.

Art. 23 Beneficiarii serviciilor de informare şi consiliere au obligaţia de a comunica orice modificare intervenită în legătură cu situaţia lor personală.

 

Capitolul VI: Obligaţiile profesioniştilor care acordă servicii sociale de informare şi consiliere

Art. 24 Profesioniştii implicaţi în furnizarea de servicii sociale de informare şi consiliere au obligaţia de a respecta standardele generale de calitate în acest domeniu.

Art. 25 Profesioniştii implicaţi în furnizarea de servicii sociale de informare şi consiliere au obligaţia de a respecta codul etic al Asociaţiei PAVEL.

Art. 26 Profesioniştii implicaţi în furnizarea de servicii sociale de informare şi consiliere au obligaţia de a respecta contractul încheiat între Asociaţie şi beneficiar.

Art. 27 Profesioniştii implicaţi în furnizarea de servicii sociale de informare şi consiliere au obligaţia de a respecta prezenta cartă a drepturilor beneficiarilor.

 

 

Evenimente
  Octombrie 2019
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
30 01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
calendar evenimente
Ne gasesti:
DONATII

Puteti dona astfel:

- on line, puteti dona accesand link-ul:

sau prin

               

- directionand 2 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. (cu FORMULAR 230) pana la 31 iulie 2019
- directionand 20% din impozitul pe profit al unei companiei, impozit pe care il datoreaza Statului catre Asociatia P.A.V.E.L. (prin CONTRACT DE SPONSORIZARE)
- in conturile Asociatiei P.A.V.E.L., conturi afisate pe site-ul www.asociatiapavel.ro.
- prin voluntariat
- implicandu-va in proiectele sau campaniile sustinute de Asociatia P.A.V.E.L.

Click aici
Directionarea a 20% din impozitul pe profit

Directionarea a 20% din impozitul pe profit se face prin CONTRACT DE SPONSORIZARE intre companie si Asociatia P.A.V.E.L., pentru a sustine proiectele sau programele Asociatiei P.A.V.E.L. sau un copil sau tanar bolnav de cancer.
Avantaje:
1. Nu va costa nimic.
2. Companiile detin controlul fondurilor, transparenta.
3. Companiile pot influenta gestionarea fondurilor.
Ajutati Asociatia P.A.V.E.L. semnand un contract de sponsorizare trimestrial si astfel directionati 20% din impozitul pe profit datorat Statului catre copiii bolnavi de cancer din România.
Puteti decide cum pot fi investiti banii d-voastra! Puteti face diferenta! Aveti un cuvant de spus!

Click aici
Centru de Resurse si Servicii P.A.V.E.L.

Centrul de Resurse si Servicii P.A.V.E.L. a fost infiintat in anul 2007.

Obiectivul Centrului de Resurse si Servicii PAVEL il constituie ajutarea familiilor cu copii bolnavi de cancer, leucemie sau anemii grave, prin oferirea gratuita de servicii de informare, suport si consiliere psiho-sociala, terapie prin joc si arta, kinetoterapie si terapie Snoezellen, gazduirea gratuita a unui parinte cu sau fara copil - in perioada de tratament a copilului in Bucuresti, TelVerde (Cancer Helpline 0 800 800 421), organizarea de evenimente pentru copii si tineri in si in afara spitalelor,..

Click aici
Parteneri:
Sponsori: