STIRI

Alba ca Zapada in vizita la cei 7 pitici!
2016-08-27

Un grup numeros (pana acum 130!!) de oameni inimosi din BCR s-au hotarat sa se alature initiativei doamnei Laura Ghioc, pentru a ajuta copiii si adolescentii bolnavi din IOB si Spitalul Fundeni.
Campania dansilor se numeste 'Alba ca Zapada si cei 7 pitici' (idea Laurei), o inspirata idee de a-i ajuta pe copiii care au diverse nevoi in perioada de spitalizare.
Lunar, 7 copii (pitici) din sectiile de oncopediatrie si hematologie pediatrica din spitalele mentionate vor primi ajutor divers, in functie de nevoile lor.
Cei 130 de sustinatori ai copiilor vor fi tot atatia Alba ca Zapada!

 

citeste stirea »
Eliza Nitescu si Claudiu Beletoiu, prietenii si sustinatorii copiilor bolnavi!
2016-08-26

Multumim din toata inima celor doi sustinatori constanti ai copiilor: Eliza Nitescu si Claudiu Beletoiu.
Pe parcursul anilor au organizat sau au participat la mai multe evenimente dedicate copiilor bolnavi si Asociatiei P.A.V.E.L.. Dar chiar mai mult, au indemnat si pe alti oameni, sportivi sau nu, sa se alature initiativei lor.
Cu aceasta ocazie, le multumim inca odata din toata inima si tuturor celor care initiaza evenimente sau participa la astfel de evenimente in numele copiilor; la fel, multumim din inima tuturor donatorilor!!!

citeste stirea »
Echipa PAVEL a participat la Onko Olimpiada de la Varsovia
2016-08-22

Multumim din toata inima celor doi sustinatori constanti ai copiilor: Eliza Nitescu si Claudiu Beletoiu.
Pe parcursul anilor au organizat sau au participat la mai multe evenimente dedicate copiilor bolnavi si Asociatiei P.A.V.E.L.. Dar chiar mai mult, au indemnat si pe alti oameni, sportivi sau nu, sa se alature initiativei lor.
Si cu aceasta ocazie, le multumim inca odata din toata inima, tuturor, si celor care initiaza evenimente sau participa la astfel de evenimente in numele copiilor, dar si tuturor donatorilor!!!

citeste stirea »
Tabara de la Paltinis
2016-08-12

Tabara de la Paltinis a fost prima tabara pentru adolescenti organizata de noi si a avut loc in perioada 6 -11 august 2016.
Grupul a fost format din 21 de adolescenti, 1 mama si 4 insotitori din partea organizatiei noastre (Roxana Dumitru, Carmen Voiculescu, Gica Stanciulescu si un cadru medical). In toata perioada de tabara am avut si un mini autocar pentru grup.

citeste stirea »
Vezi aici toate stirile »

ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE
Sprijin financiar pentru copiii aflați sub tratament oncologic.

În fiecare an, viața a peste 500 de familii din România se schimbă pentru totdeauna. Peste 500 de cazuri noi de cancer la copii sunt diagnosticate în fiecare an în țara noastră. Această boală incurabilă afectează nu doar copilul, ci și pe cei apropiați lui.
În prezent în România, aproximativ 5.000 de pacienți cu vârste mici suferă de cancer, în evoluție sau remisiune. Rata medie de vindecare este de circa 30-80%, în funcție de specificul bolii și de momentul depistării.
Un diagnostic de o asemenea gravitate pune în serioasă cumpănă starea psihică, sufletească, dar și situația financiară a părinților.

Noi suntem Asociația PAVEL, organizație non-guvernamentală, caritabilă și non-profit și motivul pentru care am creat această campanie este acela de a veni în sprijinul copiilor diagnosticați cu cancer, fără costuri, fără timp pierdut, fără birocrație inutilă.

Propunerea noastră îi vizează pe cei care sunt viitorul acestei țări, din punct de vedere social și economic: copiii, campania având cel mai puternic impact în zona medicală, atingând însă și sfera educațională, cea socială și materială a copiilor și a familiilor acestora.

ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE

Din momentul diagnosticării și pe toată perioada internării și tratamentului, îngrijirea unui copil bolnav de cancer generează numeroase costuri suplimentare, pe care cele mai multe dintre familiile care își tratează copiii în România nu și le permit.

Sunt 5 categorii mari de costuri suplimentare, generate de diagnosticarea unui copil cu o formă de cancer:

1. medicamente și echipament medical, 400 lei / lună
altele decât cele subvenționate de stat (proteze, cărucioare, camere implantabile pentru chimioterapie etc)

2. investigații medicale, 150 lei / lună
consultații, anestezii (nesubvenționate de stat)

3. transport, 100 lei / lună
minim 1 vizită / lună, în cazurile mai stabile

4. produse de curățenie și igienă, 100 lei / lună
pampers, șervețele umede, creme și geluri speciale

5. alimente cu regim special, 250 lei / lună, 8-10 lei/ zi
produse nutriție alcalină

Lunar, bugetul unei familii care are în întreținere un copil bolnav de cancer, necesită o suplimentare de 1.000 de lei.

Estimarea valorilor a fost făcută la un nivel minim, ținându-se cont de istoricul de cheltuieli în cadrul Asociației PAVEL, din perioada 2010 - 2015.

Nu toți copiii au nevoie lunar de echipament medical sau investigații medicale, însă atunci când aceste nevoi apar, ele sunt după cum urmează:
- aprox. 20% dintre copii au nevoie de o proteză, cărucior sau camere implantabile, din cauza complicațiilor apărute: amputarea unui membru, respectiv imposibilitatea copilului de a mai suporta chimioterapia după tratamente lungi
- cele mai mari costuri sunt cele cu protezele, investiția medie într-o
proteză fiind de 3.000-5.000 de euro
- investigațiile medicale se fac de obicei trimestrial, pe toată perioada tratamentului și încă 2-3 ani după însănătoșire, în cadrul controalelor

Ne dorim să sprinijim toți copiii aflați în dificultate, însă ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE va fi distribuită în funcție de fondurile disponibile, către cazurile cele mai grave și urgente.

Banii din ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE vor ajunge la familiile copiilor ca sprijin oferit de către Asociația PAVEL, în baza unui formular semnat de părinți, formular ce va menționa sponsorul (compania sau persoana fizică).

În fiecare an, Asociația PAVEL sprijină aprox. 550 de cazuri unice de copii bolnavi de cancer (cazuri noi & cazuri care sunt în tratament de mai mulți ani).
Ca să le putem acorda tuturor o alocație pentru sănătate în valoare de 1.000 de lei / lună, în fiecare an avem nevoie de un buget considerabil. Aceste fonduri se pot colecta numai cu sprijinul celor care înțeleg criza sistemului medical și imposibilitatea familiilor încercate de a se descurca în această situație. Știm că este o provocare să adunăm an de an întreaga sumă, însă fiecare contribuție contează!

Iată cum pot dona cei care vor să ajute:

I. CUM SE POT IMPLICA PERSOANELE FIZICE

Persoanele particulare ce doresc să sprijine campania ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE, au la dispoziție mai multe variante de a dona, astfel:

I.a. DONAȚII DIRECTE

prin plata cu cardul, în RON, prin Mobilpay, accesând:
https://secure.mobilpay.ro/buy-product/16pnbt

- prin ordin de plată în contul Asociatiei P.A.V.E.L., deschis la BANCPOST S.A., sucursala TITAN, sector 3, Bucuresti, România.
Conturi curente:
RON: RO81 BPOS 7100 3031 332R OL01
USD: RO92 BPOS 7100 3031 332U SD01
EURO: RO48 BPOS 7100 3031 332E UR01

Din străinatate:
Account holder: Association P.A.V.E.L.
Name of bank: BANCPOST S.A., branch TITAN
Address bank: B-dul Basarabia, Sector 3, Bucharest, Romania
IBAN account: RO48BPOS71003031332EUR01
Bank account: 4871003031332EUR01
SWIFT/sorting code/aba/chips: BPOSROBU

sau

- direct la sediul Asociatiei P.A.V.E.L., din Bucuresti, Șos. Mihai Bravu, Nr. 311-313, Bl. SB 1, Sc. 1, Et. 1, Ap. 1, Sector 3 sau la Centrul PAVEL (în incinta Institutului Oncologic, Et. 1, Șos. Fundeni 252).

I.b. DIRECȚIONAREA A 2% DIN IMPOZITUL PE VENIT

Conform prevederii 2% din Codul Fiscal (art.57 si 84 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal) aveți opțiunea de a decide cum să fie cheltuiți 2% din impozitul pe venitul Dumneavoastră (net anual impozabil). Această suma nu e o donație, nici o sponsorizare, ci o utilizare a unei sume care în lipsa deciziei Dumneavoastră, va fi utilizată după decizia statului. Pot părea sume mici, dar, potentialul lor este semnificativ.

Dacă sunteți salariat, completați FORMULARUL 230.
Poate fi descărcat de aici:
http://www.asociatiapavel.ro/…/m…/2%20%25/pavel_230_2016.pdf

Dacă sunteți persoană fizică autorizată sau ați avut venituri din alte surse decât cele salariale (drepturi de autor, chirii, venituri din comisioane etc), completați FORMULARUL 200.
Poate fi descărcat de aici:
http://www.asociatiapavel.ro/…/main/2%…/pavel_200_2016_1.pdf

II. CUM SE POT IMPLICA PERSOANELE JURIDICE

Proiectul Asociației PAVEL se încadrează în temeiul legal și în ce privește persoanele juridice, așa cum este stabilit prin Codul Fiscal și Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, reglementări ce permit companiilor comerciale plătitoare de impozit pe profit să direcționeze pâna la 20% din impozitul pe profit (și maxim 0.5% din cifra de afaceri) din suma datorată anual bugetului de stat, către organizații non-guvernamentale.

II.a 20% DIN IMPOZIT pentru sănătatea copiilor

Codul Fiscal și Legea nr. 32/1994 privind sponsorizarea, permit companiilor comerciale plătitoare de impozit pe profit să direcționeze pâna la 20% (și maxim 0.5% din cifra de afaceri) din suma datorată anual bugetului de stat, către organizații non-guvernamentale.
Direcționarea unei cote parte din impozitul pe profit prin sponsorizare nu afectează profitul net al companiei. Documentul care stă la baza dintre compania Dumneavoastră și Asociația PAVEL este contractul de sponsorizare.

Fiți alături de micii pacienți, donând până la 20% din impozitul pe profit al companiei! Fiecare leu este important.
PROCEDURA ESTE LEGALĂ ȘI NU IMPLICĂ NICIUN COST.

În anul 2015, doar 23% din companiile românești plătitoare de impozit pe profit au ales să direcționeze 20% din suma datorată statului din impozitul pe profit, în favoarea unei cauze sociale.
Marea majoritate a firmelor din România sunt încă impasibile în fața oportunităților legale prin care pot sprijini o cauză socială, făcând diferența în sănătate, educație sau mediu și controlând destinația finanțelor proprii cu care pot schimba lumea din jur!

SPONZORIZAREA.
cum funcționează?

Iată un exemplu de calcul pentru o sponsorizare:
Cifra de afaceri a companiei = 1.000.000 lei
Profit impozitabil = 100.000 lei
Impozitul pe profit (16%) = 16.000 lei
Se poate direcționa ca sponsorizare suma cea mai mică dintre:
0,5% din cifra de afaceri = 5.000 lei | 20% din impozit = 3.200 lei
Compania poate deduce din impozit o sponsorizare de până la 3.200 lei.

Unica formalitate pentru a contribui la campania ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE este să completați contractul cu datele firmei și cu suma cu care doriți să sponsorizați Asociația PAVEL, iar apoi să îl transmiteți (până la sfârșitul lui 2016) la adresa:
olga.cridland@asociatiapavel.ro (Președinte și Fondator al Asociației PAVEL)
Noi îl vom tipări în dublu exemplar și vi-l vom trimite semnat și ștampilat în original, la adresa mentionată în contract.
Prezentarea campaniei și formularul de contract se pot descărca de aici: https://we.tl/jSuacwzS9c

La nivelul anului 2015, doar 23% din companiile care au înregistrat profit au beneficiat de această facilitate fiscală.
În anul 2016, compania Dumneavoastră ce decizie va lua?

PROMOVARE GRATUITĂ PENTRU SPONSORII CAMPANIEI ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE

Dorim să recompensăm toți sponsorii campaniei ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE, oferind în mod GRATUIT un pachet de promovare în cadrul expediției românești de cucerire a celui mai înalt vârf al Planetei, în afara Asiei: Aconcagua, 6.962 m.

Inițiativa acestei pomovări oferită în mod gratuit sponsorilor campaniei ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE aparține sportivei Eliza Nițescu, voluntar al Asociației PAVEL (din anul 2013).

Pe 11 Ianuarie 2017, ea va lua startul expediției românești de cucerire a Santinelei de Piatră din America de Sud, ducând spre vârf cauza copiilor bolnavi de cancer, împreună cu toate materialele de promovare ale susținătorilor campaniei ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE.

Eliza Nițescu este consultant în comunicare, speaker (TEDx, Business Days, alte evenimente mari pentru afaceri), alpinist amator și Voluntarul anului în domeniul sănătății în 2015 (premiu înmânat de Raed Arafat). Până în prezent a escaladat Mont Blanc (4.810 m),
Kilimanjaro (cel mai înalt vârf al Africii, 5.895 m), Elbrus (cel mai înalt vârf al Europei, 5.642 m), având de fiecare dată drept cauză Asociația PAVEL.

ÎN VÂRF, PENTRU FAPTE BUNE!

În condiții normale, pachetul de promovare în cadrul unei expediții de asemenea anvergură este evaluat cu sume cuprinse între 3.000 și 10.000 de euro, în funcție de complexitate și exclusivitățile acordate.

Pentru companiile care ne vor susține cu o sponsorizare proiectul
ALOCAȚIA PENTRU SĂNĂTATE, semnând contractul până la termenul legal (31 Decembrie 2016), promovarea este GRATUITĂ și include*:
- imprimarea logo-ului companiei pe steagul ce va fi purtat către vârful Aconcagua / sau pe alte materiale promoționale;
- includerea numelui companiei în comunicatele despre expediție;
- promovarea numelui companiei în toate materialele de promovare ale expediției;
- fotografii și materiale video de pe munte, conținând logo-ul companiei;
- menționarea numelui companiei în interviuri, prezentări, discursuri,
articole despre expediție.

*Valoarea întregului pachet promo și media este evaluată la aprox. 2.000 de euro.

Persoanele fizice care vor sprijini această campanie vor fi de asemenea menționate în cadrul expediției, numele tuturor donatorilor fiind trecut pe un steag dedicat ce va fi purtat pe vârful Aconcagua.

Prin proiectul propus ne dorim să contribuim împreună cu firma Dumneavoastră ca cei care reprezintă viitorul țării noastre, copiii, să aibă o șansă reală la viață, în condiții decente și umane.

“Niciun copil nu ar trebui să sufere” este deviza sub care derulăm aceasta campanie. Ne dorim ca aceasta să nu ramana un simplu slogan, ci să reprezinte o realitate în care tot mai mulți copii vor avea șansa să se vindece, urmând să trăiască o viață plină de sens și contribuție pe mai departe!

Direcționează simplu și gratuit, cu ajutorul unei facilități fiscale legale, până la 20% din impozitul pe profit al companiei tale pentru a sprijini îngrijirea copiilor care suferă de afecțiuni oncologice, prin intermediul Asociației PAVEL.

Asociația PAVEL ajută de peste 20 de ani de copiii bolnavi de cancer și pe familiile acestora, prin dezvoltarea de programe educaționale, medicale și sociale, menite să îmbunătățească situația micilor pacienți care suferă de afecțiuni oncologice, în faze diferite de evoluție a bolii.

Niciun copil nu ar trebui să sufere! Diferența între un copil supraviețuitor și unul care pierde șansa la viață este și în puterea ta!

Evenimente
  Noiembrie 2017
Lu Ma Mi Jo Vi Sa Du
30 31 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
calendar evenimente
Ne gasesti:
DONATII

Puteti dona astfel:

- on line, puteti dona accesand link-ul:

sau prin

               

- directionand 2 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. (cu FORMULAR 230 si FORMULAR 200)
- directionand 20% din impozitul pe profit al unei companiei, impozit pe care il datoreaza Statului catre Asociatia P.A.V.E.L. (prin CONTRACT DE SPONSORIZARE)
- in conturile Asociatiei P.A.V.E.L., conturi afisate pe site-ul www.asociatiapavel.ro.
- prin voluntariat
- implicandu-va in proiectele sau campaniile sustinute de Asociatia P.A.V.E.L.

Click aici
Directionarea a 20% din impozitul pe profit

Directionarea a 20% din impozitul pe profit se face prin CONTRACT DE SPONSORIZARE intre companie si Asociatia P.A.V.E.L., pentru a sustine proiectele sau programele Asociatiei P.A.V.E.L. sau un copil sau tanar bolnav de cancer.
Avantaje:
1. Nu va costa nimic.
2. Companiile detin controlul fondurilor, transparenta.
3. Companiile pot influenta gestionarea fondurilor.
Ajutati Asociatia P.A.V.E.L. semnand un contract de sponsorizare trimestrial si astfel directionati 20% din impozitul pe profit datorat Statului catre copiii bolnavi de cancer din România.
Puteti decide cum pot fi investiti banii d-voastra! Puteti face diferenta! Aveti un cuvant de spus!

Click aici
Centru de Resurse si Servicii P.A.V.E.L.

Centrul de Resurse si Servicii P.A.V.E.L. a fost infiintat in anul 2007.

Obiectivul Centrului de Resurse si Servicii PAVEL il constituie ajutarea familiilor cu copii bolnavi de cancer, leucemie sau anemii grave, prin oferirea gratuita de servicii de informare, suport si consiliere psiho-sociala, terapie prin joc si arta, kinetoterapie si terapie Snoezellen, gazduirea gratuita a unui parinte cu sau fara copil - in perioada de tratament a copilului in Bucuresti, TelVerde (Cancer Helpline 0 800 800 421), organizarea de evenimente pentru copii si tineri in si in afara spitalelor,..

Click aici
Parteneri:
Sponsori: