|
STIRI

Directionati pana la 3,5 % catre Asociatia P.A.V.E.L.!
2019-04-23
25 mai 2021 – ultima zi de depunere a Formularului 230!
Datorita modificarilor legislative, acum puteti redirectiona pana la 3,5 % din impozitul pe venit catre Asociatia P.A.V.E.L. deoarece este FURNIZOR ACREDITAT DE SERVICII SOCIALE.
Cei 3,5 % din impozitul pe venit directionati de d-voastra catre Asociatia P.A.V.E.L. pot ajuta la:
- furnizare de materiale informative privind preventia, depistarea precoce si tratamentul cancerului;
- gazduirea gratuita a pacientilor si / sau insotitorilor acestora pe perioada spitalizarii;
- furnizarea de suport material si financiar familiilor copiilor bolnavi, dar si altor pacienti bolnavi de cancer - in functie de posibilitati (proteze ortopedice, acoperirea costurilor unor analize sau servicii medicale, scaune mobile, plata unor medicamente,..);
- pentru a face legatura intre familiile copiilor bolnavi (la solicitarea lor) si diferite clinici de peste hotare, in vederea efectuarii unui tratament sau a unei operatii, in cazuri deosebite;
- organizarea de evenimente pentru copiii spitalizati si supravietuitori, in si in afara spitalelor;
- terapie prin joc si arta la sectiile de oncologie si hematologie pediatrica si scoala de spital;
- consilierea psihologica a pacientilor si familiilor;
- lobby si advocacy pentru drepturile pacientilor cu cancer.
Scopul nostru este sa contribuim la schimbarea in bine a conditiilor de tratament si viata a acestor copii si tineri.
citeste stirea »
COMUNICAT DE PRESĂ
2019-03-11
Asociația P.A.V.E.L. – asociația părinților care au copii bolnavi de cancer, a demarat în ianuarie 2021 un nou proiect, cu o durată de 1 an. Proiectul “Zâmbește, mami. Sunt sănătos!” continuă eforturile noastre de a veni în sprijinul copiilor cu diagnostic oncologic și este finanțat prin programul de granturi “Adoptă un proiect” de către ING Bank România.
Scopul proiectului constă în îmbunătățirea calității vieții copiilor și tinerilor bolnavi de cancer, leucemii și anemii grave și a familiilor acestora prin acordarea de suport emoțional și material în timpul tratamentului. Se dorește îmbunătățirea stării de bine a copiilor și părinților în perioada spitalizării, pregătirea lor pentru reîntoarcerea în comunitate, degrevarea de anumite costuri pe care nu și le permit (alimente pentru dietă specială, dispozitive medicale...), fără de care viața lor ar fi îngreunată.
citeste stirea »
Școala de Spital - Școala pentru toți la 5 luni de la lansare
2019-02-26
Au trecut deja 5 luni de la începerea Proiectului “Școala de Spital – Școala pentru Toți” susținut de @ Societe Generale Global Solution Centre prin programul “We Care Together”. Luni în care deja peste 100 de copii, tineri și familiile lor au fost susținuți să țină pasul cu școala și să-și găsească energia pentru a continua. Luni în care am lucrat cu pasiune alături de profesorii din echipă și de voluntari pentru a desfășura, spre exemplu, 4,830 de sesiuni sesiuni educative pentru copii de ciclu primar, gimnazial sau liceal!
Vrei să știi mai multe despre cum am reușit să ajutăm? Citește toate detaliile în articolul de aici:
citeste stirea »
Vezi aici toate stirile »
Titlul stirii lorem ipsum
10-04-2016
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit,
sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris
nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla
pariatur.
citeste stirea »
Consilierea şi orientarea în carieră
Consilierea şi orientarea în carieră reprezintă o nevoie esențială în educație și nu trebuie să așteptăm intrarea în liceu ca să aflăm ce direcție va alege elevul. Explorarea punctelor forte, dar și a punctelor slabe, a aptitudinilor înnăscute este cel mai bun lucru pe care îl poate face un școlar pentru viitorul lui.
Consilierea vocațională e de mare ajutor și pentru părinții confuzi, care au nevoie de un instrument de ghidaj în îndrumarea corectă a copilului și este cu adevărat salvatoare pentur acei părinți care au tendința de a lua decizii de bază în locul copilului pe principiile „lasă că știu eu ce e mai bine pentru tine”, „trebuie să preiei afacerea familiei sau să te faci medic/avocat etc”, „tu trebuie să mânânci o pâine mai albă decât mine” și alte astfel de intervenții care au marcat generații întregi de adulți frustrați și nemulțumiți de profesia lor. La această vârstă, copiii simt nevoia să își exploreze personalitatea, profesiile potrivite, alternativele profesionale existente, felul în care meseriile viitorului vor redesena lumea și îi vor include și pe ei, și modul în care stabilesc un plan de acțiune în acest sens.
Spre deosebire de adulți, în cazul cărora consilierea în carieră îmbracă adesea forma unei intervenții țintite pe rezolvarea unei probleme de carieră (reorientare profesională, reinserție pe piața muncii după o perioadă de inactivitate etc.), în cazul elevilor, acest tip de consiliere este, mai degrabă, un proces de explorare:
– explorarea caracteristicilor personale (elevii învață de ce este important să se cunoască și identifică metodele prin care poate fi realizată autocunoașterea)
– explorarea lumii ocupaționale (elevii învață unde să caute informații despre ocupații, care sunt caracteristicile ocupațiilor și cum să le compare între ele)
– explorarea ocupațiilor potrivite (elevii învață să identifice ocupațiile compatibile cu profilul lor vocațional și să adune cât mai multe informații despre aceste ocupații)
– explorarea alternativelor/rutelor educaționale care îi pot conduce spre ocupațiile compatibile (elevii învață să identifice alternativele educaționale, să le evalueze și să ia decizii cu privire la traseul educațional)
Astfel, la vârsta adolescenței obiectivele consilierii în carieră țin de:
Autocunoaștere – identificarea și înțelegerea caracteristicilor personale relevante pentru orientarea în carieră (cunoașterea intereselor, abilităților, valorilor, caracteristicilor de personalitate și conturarea profilului vocațional) Explorarea lumii ocupațiilor – acumularea de informații referitoare la ocupații (caracteristicile ocupațiilor și dinamica lor pe piața muncii) Explorarea alternativelor de carieră – luarea deciziilor cu privire la carieră (identificarea, explorarea și evaluarea alternativelor, având ca rezultat: alegerea unei ocupații, alegerea unui traseu educațional) Planificarea carierei – implementarea deciziilor (stabilirea scopului și obiectivelor de carieră pe termen scurt și mediu, elaborarea și implementarea unui plan de acțiune) și, în timp, reevaluarea acestora
|
|
Evenimente
Lu |
Ma |
Mi |
Jo |
Vi |
Sa |
Du |
29 |
30 |
31 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 |
08 |
09 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 |
08 |
09 |
calendar evenimente
|